Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików coockies na Twoim komputerze.
X
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Sulików
      
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 URZĄD GMINY
Dane podstawowe
Struktura organizacyjna
Regulamin organizacyjny
Kierownictwo urzędu
 ORGANY GMINY
Wójt Gminy
Rada Gminy
 PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Sulików
Strategia Rozwoju Gminy
Uchwały
Zarządzenia
Podatki i opłaty lokalne
Tablica Ogłoszeń
Informacje o środowisku
Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego
Informacja Agencji Nieruchomości Rolnych
Komunikaty
 PRZETARGI
Roboty budowlane
Dostawy
Usługi
Nieruchomości
 FINANSE GMINY
Budżet Gminy
Wykonanie Budżetu
Zmiany w budżecie
Wieloletnia Prognozy Finansowe
Opinie i uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej
Pozostałe
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Oświadczenia majątkowe 2002-2006
Oświadczenia majątkowe 2006-2010
Oświadczenia majątkowe 2010-2014
Wzory oświadczeń majątkowych
 NABÓR NA WOLNE STANOWISKA PRACY
Kwestionariusz osobowy
Archiwum
Ogłoszenie o naborze
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
Informacja o wynikach naboru
 WYBORY
Archiwum wyborów
Wybory samorządowe 2014
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gminny Ośrodek Kultury
Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum
Szkoła Podstawowa Bierna
Przedszkole Publiczne
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
SUPLAZ Sp. z o.o.
 SOŁECTWA
Lista sołectw
Fundusz sołecki
Terminy zebrań sołeckich
 KONTAKTY I WSPÓŁPRACA
Przynależność do organizacji
Współpraca zagraniczna
Organizacje pozarządowe
 INNE
Karty usług
Wnioski do pobrania
Informacja dla osób niesłyszących
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi biuletynu
Akta Osobowo-płacowe
Prowadzone rejestry i ewidencje
Kontrole
Informacja o stanie Gminy Sulików
A A A


Spis dokumentów:
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - dowóz uczniów
2. ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 Sulików: 1. Odwozy uczniów z zajęć w ramach projektu Otwórzmy się na świat realizowanym w okresie od podpisania umowy do 30.06.2014r. 2. Wyjazd edukacyjny do Wałbrzych 1 maj 2013r. 2. Wyjazd edukacyjny do Wrocławia 1 maj 2014r.

 

Numer ogłoszenia: 87352 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II , ul. Zgorzelecka 28, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 75 7787353, faks 75 7787353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Odwozy uczniów z zajęć w ramach projektu Otwórzmy się na świat realizowanym w okresie od podpisania umowy do 30.06.2014r. 2. Wyjazd edukacyjny do Wałbrzych 1 maj 2013r. 2. Wyjazd edukacyjny do Wrocławia 1 maj 2014r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odwozy uczniów z zajęć w ramach projektu Otwórzmy się na świat realizowanym w okresie od podpisania umowy do 30.06.2014r. 2. Wyjazd edukacyjny do Wałbrzych 1 maj 2013r. 2. Wyjazd edukacyjny do Wrocławia 1 maj 2014r. Odwozy dzieci będą odbywać się raz w tygodniu w poniedziałek w roku szkolnym 2012/2013 - 15 razy, w roku szkolnym 2013/2014 - 30 razy. Godziny odjazdu i miejscowości podane są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualną na dzień składania ofert licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć opłacona polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspigsulikow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II UL. Zgorzelecka 28 59-975 Sulików Sekretariat szkoły.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II UL. Zgorzelecka 28 59-975 Sulików Sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest realizowany w ramach programu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Otwórzmy się na świat w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ilość odwiedzin: 152
Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o zamówieniu
Skrócony opis: Przetarg na odwozy uczniów
Osoba, która wytworzyła informację: Urszula Ciupak
Osoba, która odpowiada za treść: Urszula Ciupak
Osoba, która wprowadzała dane: Urszula Ciupak
Data wytworzenia informacji: 2013-03-04 14:29:24
Data udostępnienia informacji: 2013-03-04 14:29:24
Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-04 14:31:30

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...