Karta Usług
Nazwa usługi:
Nieodpłatne wykonanie usługi załadunku, transportu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest.
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest
Termin świadczenia usługi:
Wnioski w formie papierowej przyjmowane są po ogłoszeniu naboru:
- w poniedziałki w godz. 8:00 – 16:00
- we wtorki, środy i czwartki w godz. 7:30 – 15:30
- w piątki w godz. 7:00 – 15:00
Wymagane dokumenty:
Wniosek o nieodpłatne wykonanie usługi załadunku, transportu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest wraz z załącznikami.
Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Obsługi Klienta
Miejsce świadczenia usługi:
Stanowisko ds. gospodarki odpadami, pokój nr 109, Tel. 75 77 87 288 wew. 4
Opłaty:
Brak
Termin załatwienia sprawy:
Załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest nastąpi po uzyskaniu dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Tryb odwoławczy:
Brak
Formularze:
Wniosek o nieodpłatne wykonanie usługi załadunku, transportu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest.
Oświadczenie potwierdzające prawo do dysponowania nieruchomością.
Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest.
Informacja o wyrobach zawierający azbest.
Informacja dla podmiotów ubiegających się o pomoc publiczna w rolnictwie.
Formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę.